27 juli 2011

BOKTIPS

Idag tänkte jag tipsa om en amerikans inredningsbok som föll mig i smaken, visst är den lite amerikansk med mycket saker men man kan ändå finna en massa inspiration.
Gillar färgerna de har på deras gamla möbler och deras sängar är fantastiska.
Boken finns att köpa på de stora nätbokhandlarna.
Bilderna får tala idag.
Igår tittade äntligen solen fram och vi var nere och badade, så gott!
Man får njuta av de dagar man får.

Jag skickar de allraste varmaste tankar till vårt grannland Norge, fast det har gott några dagar sedan det fruktansvärda hände känns det fortfarande helt overkligt.

STor Kram på ER!
Sandra

14 kommentarer :

  1. Det ser ut som en trevlig bok! med finfina bilder i...

    må så gott, KRAAAAAAAAAAAAAAM

    SvaraRadera
  2. Åh vilken fin bok, på vissa sidor såg det ut som det var fotat hemma hos dig ju!!! Gillar den stilen med, i massor!!! Särskilt alla härliga nötta möbler i olika färger!! Din soffa nedan är ju för härlig och vilka vackra bilder på blommorna i glasen, ha en fortsatt skön sommar! Mari.

    SvaraRadera
  3. It is a great book !!.......love Ria...xxx..

    SvaraRadera
  4. Hej Sandra.
    Verkar vara en ljuvlig bok:)jättevackra bilder.
    Ha en skön dag i solen.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  5. Hej Sandra.
    Vilken underbar bok.
    Jag älskar inredningsböcker, jag läser inte så mycket i dom med bläddrar fram o tillbaks o kollar in alla fina bilder :))
    Ha en underbar dag.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  6. Härligt tips, d ska kollas upp :D kram

    SvaraRadera
  7. Allt är jättefint, skulle vilja hoppa in i bilderna. Stolen på omslaget skulle jag inte tacka nej till.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  8. Ett par bilder här känner jag igen, måste vara hos bloggen Dreamy Whites..hon har det fantastiskt fint hemma!

    Kram!

    SvaraRadera
  9. Ser ut som en bok man gärna tittar många ggr i :).
    Här har solen oxå skinit hela dagen. Evelin och jag tog en liten loppisrunda men kom hem tomhänt.
    Imorn blir det stranden hela dagen :).
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  10. Vilken fin bok! Vackra bilder!
    Ha en fin kväll.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  11. Ja den boken skulle man vilja titta lite närmare i .....tack för titten kram J

    SvaraRadera
  12. Ja, det är svårt att förstå det som hänt i Norge, man blir så ledsen. :-(

    Ser ut som en vacker bok!

    SvaraRadera
  13. Det ser ut som en flott bok og takk for tipset:)
    Mange flotte bilder var det i boka.
    Ha en fin fin kveld.:)

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra