18 juli 2011

BOHEMISKT

Bohemiskt är ett ord som jag känner mer och mer för, inget ska vara perfekt och man kan blanda material och färger till en härlig mix.
Speciellt känner jag lite extra för det i sovrummet.
Jag tycker att ovanstående sovrum är en sådan skön mix, en liten förälskelse.
Bilderna är tagna från Leilas första nr.
Hoppas ni har det bra och vi håller tummarna att ett bättre väder är på väg in.
Att man ska behöva vara så väderberoende, men idag tog vi på oss regnkläder och gav oss ut ändå.

Kram
Sandra

22 kommentarer :

  1. Jag har också kollat in det reportaget, kände för att 'rufsa' till hela sovrummet just då.
    Gillar stilen och färgerna.

    kram

    SvaraRadera
  2. Mysigt sovrum - härlig mix!

    Kram från Australien♥

    SvaraRadera
  3. Kan inte annat än att hålla med, fantastiskt mysigt sovrum. Bohemiskt är härligt!!
    Kramar Madeleine

    SvaraRadera
  4. Det är väl det jag får göra också, sluta sura och gå ut fast det regnar. Semestra inne är inte så roligt, fast man kan ju titta i tidningar och dagdrömma om inredning. Jättefint sovrum, det är ju så man vill ha nu.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. Håller helt med dej - så läckert med lite hopplock av olika saker i färger och former!

    Ja, vädret är väl inte det bästa, hoppas att det vänder...!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  6. Ja det sovrummet är alldeles ljuvligt. Men det är ju ert också ser man ju från de fina bilder du visat.

    Ha en bra dag trots regn. KRAM

    SvaraRadera
  7. Visst är det härligt med det operfekta!
    Trivs som bäst med det.

    Ser ut att vara ett riktigt snyggt sovrum.
    Mjukt på något sätt.

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  8. hei Sandra,
    så vakkert, må si meg enig med deg, dette tiltaler en masse,
    så uperfekt perfekt liksom.
    ønsker deg fine dager med sol.
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  9. Håller helt med dig ! Jag har börjat smyga in lite mer färger hos mig bl.a mattor .
    Kramar // Susanne ♥

    SvaraRadera
  10. Tror fler och fler av oss vill ha lite mera liv hemma.
    Härligt att kunna ta tag i regnkläderna och göra det bästa av dagen :).
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  11. Hej!

    Verkligen ett mysigt sovrum. Massor av härliga kuddar och material!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  12. Visst är repotaget läckert- härliga färger....Kram Johanna

    SvaraRadera
  13. Håller med...har dessa bilder i inspirationsmappen...det är bara så där härligt mysigt...precis som vill att det ska kännas när man går in i et rum:))

    kram på dig

    regnkläderpåiblåbärsbacken;))

    kråke

    SvaraRadera
  14. HEJ Sandra !

    Hoppas att du mår.bra.
    Jätte fint ! Hon har en härlig stil.Leila...
    Visst hoppas man på ett bättre.väder.
    Man behöver dom storstrålarna.

    Ha en fin dag !

    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  15. Hej Sandra
    Vilket underbart sovrum :)
    Me Like :)

    B
    L
    O
    G
    G
    P
    A
    R
    T
    Y
    T

    fortsätter....
    VÄLKOMMEN :)
    Håkan

    SvaraRadera
  16. Jag tror att färgerna snart är tillbaka igen, eller att de visst är tillbaka, bara vi folket hänger med också ur allt det vita! Bohemiskt ja, bara ordet känns mycket inspirerande om du frågar mig! Bohemiskt mixat med det traditionella är min favorit. Ditt hem Sandra är bohemiskt, du kan det där med färger och att mixa samman saker! Följer varje inlägg med stort intresse!
    Eija

    SvaraRadera
  17. Härligt ombonat sovrum du visar på bilderna, och det tycker jag att ett sovrum ska vara - ett ställe att koppla på, att hämta kraft.
    Ha det bäst
    Kram
    Annelie

    SvaraRadera
  18. Så underbart trivsamt, i motsats till allt vitt som börjar bli lite tråkigt och intetsägande - i alla fall om man har bara vitt överallt.
    Efter regn kommer solsken!!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  19. Vackert bohemiskt.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  20. Ja just det. Jag satt och funderade ett tag på var bilderna kom ifrån. Jag älskade också det reportaget. Det är inte vitt men ljusa färger och en härlig mix av saker som är kul att titta på utan att det blir plottrigt. Superfint. Ha det så gott /Therese
    Visst skulle det vara bra om hon började det tidningen igen?

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra