2 september 2012

TILL SALU ! GAMLA FINA TING


Gammal vit soppterrin
22 cm hög
19 cm diameter
325 kr + frakt
Hämtas eller skickas
SÅld
Gamla bruna apoteksflaskor
Superfina
22,5 cm höga
10 cm diameter
125 kr / st + frakt
Hämtas eller skickas

 
Gammal fransk fågelbur
Höjd 37 cm
Bredd 28 cm
Djup 22 cm
300 kr + frakt
Hämtas eller skickas
Såld
Läcker gammal mätsticka där sifferremsan är i plåt.
160 cm hög
Bredd 5 cm
Djup 5 cm
200 kr + frakt
Hämtas eller skickas
såld
Gammal stor läcker Industrilampa i emalj
 vit insida
Ej fungerande utan elen måste bytas 
Höjd 40 cm
diameter 39 cm
700 kr+ frakt
Skickas eller hämtas

 

En läcker gammal industrilampa med bubblig glaskupa.
Emalj
Vit insida
Ej fungerande utan elen måste bytas
Höjd 40 cm
Diameter 38 cm
700 kr + frakt
Hämtas eller skickas
 
Ett gammalt stort renhorn
Mellan hornen 85 cm
höjd 65 cm
Ut i från väggen 60 cm
300 kr 
Endast Avhämtning
Anderstorp Småland
 

Gammal fransk drickaback med siffror och bokstäver
Bred 33 cm
48 cm lång
12 cm hög
275 kr + frakt
Skickas eller hämtas
Såld
Gammalt läckert plåtskåp.
Har varit målat men jag har tagit bort färgen så den är fantastisk patina
Lite rispor och rost.
Endast plåtskåpet som är Till Salu
1000 kr
Endast Avhämting
Anderstop Småland
Såld
Vid Intresse
Maila mig
sandra.evy@iname.com


Nästa söndag lägger jag ut lite andra saker!

Ha det så gott!
Kram
Sandra



10 kommentarer :

  1. Jättefina saker (man skulle ha lite mer plats där hemma...:)) och jättefin blogg! Ha en riktigt härlig söndag.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Attans att jag missade soppterrinen, den hade jag velat köpa..jag har en likadan sen förut...
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  3. Hej Sandra
    Jisses vad fina coola grejer :)
    å missa nu inte......

    B
    L
    O
    G
    G
    P
    A
    R
    T
    Y
    T

    fortsätter......
    mängder med fint att se :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvaraRadera
  4. Så mycket fint du säljer.
    kram
    HAnna

    SvaraRadera
  5. Åhhh.. Vill ha allt.. Så fina saker.. De blir du lätt av med..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. Åh typiskt att terrinen var såld! Det har jag letat efter...
    Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Försökte övertala Herr P att vi kunde tagit en liten "spontanutflykt" till Anderstorp idag, hade gärna låtit plåtskåpet flytta hem till mig. Han var inte lika pigg på ideén, lite väl långt trots att vi bor i samma landskap. :)
    Lyckans ost som köper det! :)
    Go söndag på dig och de dina!
    Kram Evelina

    SvaraRadera
  8. Hej! Hade jag bott närmare så hade jag mer än gärna köpt ditt superfina plåtskåp! SUCK vill ha...
    Ha en bra vecka kram Carola

    SvaraRadera
  9. Jeg kan se, at hjemmeside-adressen er en dk. adresse, men bor du i Sverige eller Danmark?

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra