3 september 2012

JAG= Enkel

Måndag och det är killarnas första dag på dagis efter sommarlovet, ska se så vi hinner i tid.
Allt är dock framställt och färdigt så man inte behöver stressa.

Jag är en väldigt enkel tjej och lägger inte ner mycket tid på mig själv på morgonen, går oftast osminkad och en slarvig uppsatt frisyr.
Tycker dock det är väldigt roligt med smink och skulle vilja bli bättre på olika håruppsättningar, men som jag brukar säga till min frisör.
Klipp mig så jag inte behöver göra något med det, ska helst gå ut ur duschen och det ska bara falla på plats, därför har jag långt hår bara att slänga upp det i en svans eller knut. 
Blusen är vintage från Myrorna, Byxorna från Mango.
Glasögonen är inte direkt favorit hos mig, har haft det sedan jag var 10 år och ser knappt något utan dem.
Oftast använder jag linser fast jag skulle vilja ha flera par att byta mellan kanske hade använt det mer, synd att det är så dyrt med glasen.
 
Innan jag skaffade barn hade jag spikrakt hår, men efter alla barnen har jag fått mer och mer självfall och fått en rödare ton på håret.
Tänk vad hormoner kan göra.

HA det Så himla gott!
KRam
Sandra

14 kommentarer :

  1. Godmorgen min ven.

    Du er da bare så "morgen - fin" :-)) Ha´ en hyggelig dag. Knus og kh Pernille

    SvaraRadera
  2. Tjusig! Din hårfärg är ju sååå fin! Har alltid önskat mig rött hår....

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Gillar din hårfärg.Skönt att bara sätta upp håret .Ha en härlig start på nya veckan och en fin måndag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  4. En snygg och uppdaterad tjej, vilken urläcker blus du fyndat! Ja, tänk om man kunde ha långt hår, mitt har med tiden blivit så tunnt och trögväxande, men jag skulle gärna ha långt hår utav den anledning du bsekriver, att bara kunna sätta upp en slarvig tofs el knut, nu får man tvätta o föna, i af de dagar man ska visa sig för folk;) Mitt hår var också spikrakt förut men mitt blev lite vågigt med självfall efter en kraftig och långvarig kortinsonbehandling då jag var väldigt sjuk i njurarna för drygt 15 år sedan..märkligt hur håret kan bli förändrat... Oj, så mycket vackert du säljer nedan! Kan inte bli svårsålt;) mari.

    SvaraRadera
  5. Är nog ungefär som du..gillar att sminka mig och piffa till sig men gör det ytters sällan ;)).
    Vilken härlig blus du har fyndat.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  6. Jättefina bilder, vilken underbar blus, kram

    SvaraRadera
  7. Sandra, du är så fin! Och du är fin i glasögon, vilket de flesta är, det är ett smycke i ansiktet men man vill aldrig ha glasögon. Själv vägrar jag och använder bara linser.
    Ha det fint!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  8. Hejsan!

    Du är sååå fin precis som du är!
    Älskar din blus!! Är väldigt svag för grönt när det gäller kläder..

    Ha en fin måndag.
    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  9. Befriande fin är du! Härligt inslag!
    Skorpan

    SvaraRadera
  10. DU=Naturligt Vacker.

    Ja tänk så hormonerna kan göra även med håret, jag hade också rakt som övergick till självfall efter jag fått barn.
    Hos Myrorna kan man göra riktiga fynd och din blus passar dig så fint!

    Hoppas killarna tyckte det var roligt att komma tillbaka till dagis.

    Kramar
    Cia

    SvaraRadera
  11. Du är sååå fin =)
    Och för att inte tala om dom nya handtagen i köket!!!!!!
    oppas att det har gått bra för killarna på dagis.

    Kram Thess

    SvaraRadera
  12. Ja, de där hormonerna kan ställa till det både till det bättre och till det sämre...

    Jag är själv väldigt enkel, speciellt nu som mammaledig. Alltid osminkad, längre hår i en tofs och för tillfället bär jag alltid svart! Urtråkigt, men har många mammakilon kvar och försöker klä mig efter det:(

    Natti natti,

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  13. Min söta fina svägerska! Kram

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra