27 september 2012

TEMA V 39: Belysning

Belysning står på dagens agenda hos
Fabriken.
Passar ju perfekt nu när min nya passion är lampskärmar, just nu har jag fler skärmar än fötter.
I matrummet håller jag på att fixa det sista och det var så svårt att få till bra bilder, det hänger kablar i taket, plast på bordet osv.
 
Jag vill gärna hitta udda lampor och blev riktigt glad när jag hittade lampskärmen som vi har hängt över bordet,den är från 1920 talet och jag bara tokgillar den.
Kommer att ta mer bilder längre fram så ni får se helheten.
Idag har det regnat hela dagen och man inser plötsligt hur svårt det har blivit att fota, var tvungen att rota fram stativet.

Tusen Tack för alla hälsningar det värmer otroligt gott hos oss.

KRam
Sandra

12 kommentarer :

  1. Ja vilken häftig lampa!! Superfin och den passar jättebra där vid ert bord! Kul med något annorlunda:) Beklagar sorgen, läste i förra inlägget, inget kul när sådant händer...

    Kraaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  2. Jättefin lampa, passar perfekt där:)) Beklagar sorgen och sänder en styrkekram.

    Kraaaam kråke

    SvaraRadera
  3. Verkligen fina lampor - passar perfekt in i din interiör i övrigt.

    SvaraRadera
  4. Den lampan passade dig perfekt! Kul när man har lite "udda" sorts lampor!
    Ha en fin torsdag!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  5. Jättefin skärm! Det är ju så snygg form på de där gamla från 20-talet. Jag har en stor som ligger och väntar på att rätta rummet skall dyka upp...:) Din lampskärm i fönstret är också så fin!

    Beklagar sorgen och sänder en kram, Monica

    SvaraRadera
  6. Förstår att du tokgillar lampskärmen, den är jättefin och unik!
    Ha det fint!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  7. God morgon Sandra !

    Det var så fint och passande där hemma hos er.
    Jag tror att jag ser ett skåp i bakgrunden som jag känner igen :)

    Jag vill också beklaga sorgen ! Värma styrker kramar till er !
    Att förlora npn som man bryr om mycKetterer är aldrig lätt . Att sörja är viktigt för att kynna gå vidare Men låt den ta den tiden som den tar!

    Med värma kram Sirpa

    SvaraRadera
  8. Vilken unik skönhet:)

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  9. Fin lampa..men ännu finare stolar, hur mysiga som helst i olika färger..

    SvaraRadera
  10. Vilken härlig lampa!

    Kolla in fler härliga och unika taklampor på Vintagelampor.se!

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra