9 september 2012

Söndagsbilden

Igår såg jag att Fabriken hade dragit igång igen och med nya härliga inspiratörer och dessutom tillbaka till ursprunget.
En söndagsbild och ett veckotema och det känns roligt.

Här kommer mina söndagsbilder, de visar stolarna som ska stå vid vårt matbord.
De är helt orörda och underbart shabbiga.....
Med dessa bilder tar jag också en paus i några dagar från bloggen, livet snurrar på alldeles för fort och jag måste prioritera det som ska hinnas.
Att blogga ska vara roligt och inspirerande vilket jag inte känner just nu och jag tycker inte om att behöva vara negativ för jag är i vanliga fall en rätt glad och sprallig tant.
Men det är just nu alldeles för rörigt i huvudet och i huset för att jag ska kunna koncentrera mig och då blir det bara pannkaka av allt.
Kände att jag behövde skriva av mig det och återkomma med nya härliga bilder när det värsta har lagt sig.

KRAM PÅ ER OCH TA HAND OM ER!
Sandra

18 kommentarer :

  1. Vilka sagolika och underbara stolar du fått tag på. Man ser verkligen att dom varit med och det gillar jag. Ta den tid du behöver för vi finns kvar. Det absolut viktigaste i livet är att man mår bra.
    Kram Liselott

    SvaraRadera
  2. Så fina stolar. Vacker färg på den blå.
    Ha en bra söndag.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  3. härligt med slitna stolar,väl avändna
    ha ett par sköna dagar utan blogg

    SvaraRadera
  4. Å kram på dig o ta dig du en paus...det behöver man ibland..;)
    Stolarna är underbara!
    Katarina

    SvaraRadera
  5. Underbara stolar! Hoppas vi ses snart igen, kram

    SvaraRadera
  6. Stolarna ser helt underbara ut!!

    Ja ibland behöver man koppla bort lite... :)

    Kram Tina

    SvaraRadera
  7. Hej goa Sandra,

    Härliga stolar!
    Skickar en varm kram och hoppas att du får en skön söndag...

    Mia

    SvaraRadera
  8. Vilken härlig patina på dina stolar!!
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  9. Vackra bilder! Håller med. Blogga ska vara kul inte ett måste.

    Ha en fin söndag! kram

    SvaraRadera
  10. Underbara stolar!

    Självklart ska bloggandet kännas kul och inspirerande och inte som ett tvång!

    Ha en bra vecka!

    SvaraRadera
  11. Hej härlig blå färg. Hoppas du är tillbaka snart . Kram

    SvaraRadera
  12. fantastiskt fina stolar!:))

    Stora kramen till dig och ha en fortsatt härlig söndag:))

    kråke

    SvaraRadera
  13. Hejsan! Vilken underbar vintage-patina stolarna har. Härlig bild/Kram Kicki

    SvaraRadera
  14. Underbara stolar, vacker färg!

    SvaraRadera
  15. Hej =) Vilken mysig blogg du har!
    Ska kika lite mer...ha en fin måndag!

    SvaraRadera
  16. Vi läsare kommer tålmodigt att vänta på dig ,ta den paus du behöver ... Gillar din blogg så jag tittar väl in ibland och ser när du är tillbaka .... Ta hand om dig . Kram farmorannasarv

    SvaraRadera
  17. Det kan bli för mycket av det goda ibland... Här susar livet förbi ;) hoppas vi hinner ses snart. Kram kram

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra