6 september 2012

En Hörna I Taget..

Kul att ni tyckte om idén med röret igår.
När tid finns så fixar vi och röjer, det har försvunnit lite skåp som innehöll en hel del saker.
Så det blir en hörna i taget som blir fixad, idag visar jag en i vardagsrummet.
Jag har alltid gillat böcker och tycker det är vackert att visa dem och nu när hösten är på intågande så kommer det bruna och lite mer mörka fram igen.

Bordet har jag en gång i tiden målat vitt men i somras kände jag för att ruffa till det lite.
Jag tog en speedheater och skrapade bort färgen och kände direkt att det fick mer liv.
På lådorna ska jag sätta några knoppar så de blir lättare att dra ut.

Idag får vi besök av prästen som ska komma och prata om dopet.
Denna gången kommer vi ha en liten tillställning för de närmsta, vilket känns väldigt skönt.

Kram i massor
Sandra


13 kommentarer :

  1. Hej, jag sitter o kollar på en cool lampa på tradera men vet inte riktigt vad man kan göra med den.

    http://www.tradera.com/retro-teater-spotlight-strand-electric-vintage-auktion_341180_163192910

    Kan du inspirera mig haha!?

    //Jens

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig hörna och jag ser två fina plädar.

    Kram

    SvaraRadera
  3. What a great corner in your house !!!...love it....xxx...

    SvaraRadera
  4. Vilken mysig hörna, det är snyggt att ha böckerna framme, många har så fina framsidor.

    Ha en fortsatt härlig torsdag!

    Kram Caroline

    SvaraRadera
  5. Kreativa Sandra:)))Tokgillar bordet!!

    Kram M

    SvaraRadera
  6. Hej,
    Mysig hörna! Tycker också det är fint med att visa böcker.

    Tänk så samma lika kreativa ideer vi har, hi hi. Vi har gjort samma sak med några vattenledningar som kom i dager när vi rev ett skåp i köket förra året. Men som sagt det var trixigt att få fast röret men jag har oxå en duktig man.

    Mysigt med dop! Kram Monica

    SvaraRadera
  7. bara så fint, underbart.
    Ha en fin eftermiddag och kväll!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  8. Fint!! Vad skönt det låter med ett mindre dop. Själva passar vi på att döpa när vi åker på charterresa nästa år :)


    Kram/M

    SvaraRadera
  9. Det var en fin liten hörna! Ha det bra! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  10. Det är ju ett sådan bord jag är ute efter... om du tröttnar så säg till : ) eller om du ser något liknande : ) Kramiz moster!

    ps. tack för senast å vi/jag måste komma ihåg "låglaktosprodukter" nästa gång!!

    SvaraRadera
  11. Jättefin hörna. Snyggt med böckerna framme. Ha det bra.

    SvaraRadera
  12. Det här hörnet gillar jag också, och visst är det vackert med böcker.
    Bordet är sådär härligt slitet och intressant med det som står där, du är så duktig att få till det!

    Kramar
    Cia

    SvaraRadera
  13. Vilket härligt hörn!!
    Bordet blev supersnyggt!!!
    Speedheater, är det samma sak som hetluftspistol?
    ska nog ruffa till mina bord oxå.. hihi

    Kram Tina

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra