29 februari 2024

VÅRLILJA, SKÖN LJUSSTAKE OCH EN KOPP KAFFE

Skottdagen och imorgon är det mars.
Ljuset är definitivt på väg tillbaka och en ny helg står snart för dörren och våren.

På mitt instagram @vintagehouse gjorde jag ett inlägg förra fredagen om att sätta vårlökar i en stor cylindervas av glas.
Och vet ni vad - nu har de slagit ut och de ger ett helt galet uttryck.
Gillar när det tar är maffigt.

På tal om galet uttryck så har jag införskaffat mig den skönaste vas/ljusstake.
Ser ni den gula nyansen och formen.
Föll som en fura.
Kan ni gissa vem som har gjort den ?

Kolla in mitt instagram ikväll så får ni veta....





Nu fortsätter dagen med att filma ett inlägg tills imorgon och träna.

Kram
Sandra 

 

1 kommentar :

  1. Jättefin keramik! Gillar också färgen på ljusstaken.

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra