20 februari 2024

ETT NYTT SOFFBORD BLIR TILL - DIY

Ha ha jag ser inte munter ut men jag är väldigt glad över att ha fixat vårt soffbord till det nya tv-rummet.
Om ni kolla på mitt instagram konto @vintagehouse kommer ni att få se en film om hur jag målade om det.

Vi gjorde om vårt sovrum till ett tv-rum i höstas och en kväll skulle vi ha filmys och vi hade fixat alla möbler förutom ett soffbord och vi behövde något att ställa snacks och dricka på.
Jag tvingar med min ena son till att bära upp ett gammalt underrede som stod ute i snön och också en gammal skiva som också stod utomhus.
Så såg det ut i ca en månad och någon dag innan julafton sågade vi till skivan så att det fick plats i själva underredet.

Hundra procent var jag inte för att vi har nästan bara teakmöbler i rummet och den gråa plankorna bröt lite väl mycket.
Vi hade hemma en bets som vi använde när vi betsade in vår skiva i badrummet som har en känsla av teak.

Nu känner jag mig mycket nöjdare och fick ett soffbord som gjordes av detaljer som vi alla redan fanns hemma.   



Kram 
Sandra 

 

1 kommentar :

  1. Hej! Jag kikar in här varje dag men är så dålig på att skriva några rader, förlåt 🙈
    Jag vill bara säga att jag älskar ert hem, jag får så mycket inspiration från dig, du är fantastisk på att ”trolla” fram design på ditt/ert sätt, älskar’t ♥️
    Kram Carina ♥️

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra