14 december 2020

JULSAGA

Julen närmar sig med stormsteg och äntligen känner jag att stämningen finns, det är de små sakerna som gör att man hittar den.
Baka lussekatter inför första advent, börja titta på julfilmer ( dock inte innan första advent ) , baka pepparkakor, fixa julgodis och läsa julsagor ihop med barnen.
Dock är det bara yngsta som jag läser ihop med och favoriten är Findus och Pettson, tycker de är helt fantastiska och tröttnar aldrig.




Trots mörkret så är det mysigt inne och det kommer man långt med.
Här i sovrummet är soffan en favorit och här lägger jag mig gärna och pausar en stund med en bok i handen och musik i öronen.

Kram
Sandra 

 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra