22 december 2020

JULFRUKOST



Igår hade jag två av mina vänner hos oss och de kom för att vi skulle göra ett julreportage till Leva och Bo som kommer till jul nästa år.
Det var så mysigt att äntligen ses för vi har inte träffats på länge och vi vidtog alla åtgärder med munskydd och handsprit. 
Till denna fotografering hade jag satt upp en dukning som jag tänkte på temat julfrukost.
Enkelt, naturliga toner och en maffig bukett.
Rustikt.....

 
Buketten har min vän Malin gjort som har Donna Verde.



De helt fantastiska skålarna och ljusstaken kommer från Trine Lise Keramik.
Servetterna har jag gjort från ett rutigt tyg som jag fyndade på second hand och ringarna är gamla gardinhängare.

Tomtegröt med massa kanel i en gammal spillkum.


Brunt ljus som passade perfekt in i färgerna.

Hur dukningen såg ut får du se nästa år och tack Anna Truelsen och Carina Olander för en fin dag.

Kram
Sandra 


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra