4 mars 2019

EN STRIMMA LJUS I HALLEN

Solen ligger på vår entré under morgonen och det enda naturliga ljuset vi har är den smala strimman från dörren.

Den smala strimman ger ett fint ljus på väggen och kameran åkte fram.
Tänkte dock inte på att putsa spegeln för det syns verkligen allt när solen tittar fram.

Men jag bjuder på det.

I entrén går trappan upp till övervåningen och jag har äntligen målat klart.

Timmarna gick och istället ser hallen ut så här.
Trägalgen har sonen gjort i träslöjden och 

Så här skulle jag vilja att vår entré såg ut, dock är verkligen en annan.
Vi har inte dock inte mycket saker där, det mesta finns en trappa ner i källaren.
Men visst några fler jackor, skor, vantar är det än enbart bara min kappa och skor.
Väggen i köksdelen och halva panelen är målad med Lenas Dusty Green från Nordsjö.

Dörren är inte vacker och gammal, men den målades in i samma kulör som väggen.
För att inte sticka ut.

Kram
Sandra

1 kommentar :

  1. Do czego służy ta metalowa rura koło drzwi wejściowych ?

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra