25 mars 2019

BARA ATT VISA DEN.

Vardagsrummet i kvällssol.
Ett rum som är så svårt att möblera pga. stora fönster och
få väggar.
Kanske hade det varit enklare om vi inte haft en tv att
ta hänsyn till, men i dags läget behövs den.
Förr hade jag den placerad i ett skåp, men kände mig
aldrig nöjd.
Så jag bestämde att det är bara att visa den och istället sätta upp
ett foto som jag har fotat och fått utskrivet på kapaplatta som blickfång.
Soffan placerades mitt i rummet och fåtöljer placerades runt
soffbordet.

Fiolfikusen trivs i hörnet av rummet och väntar bara på att få ny jord och en rejäl dusch.

Det mesta ni ser på bilderna är köpta på second hand, det är taklampan som är ny och kommer från Granit.

1 kommentar :

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra