18 januari 2018

HALVSPONTANT

Det blir mycket kök nu, roligt att visa något nytt.
Dock har jag inte lagt mycket energi på att ställa ordning allt inför bilderna.
Jag har inte mycket tid över på dagarna så jag tar fram kameran, ställer in ett högt ISO, låg bländare och slutartiden så pass att jag klara mig utan för mycket skaknings oskärpa.
Dessa bilder tar jag endast för bloggen och Instagram så jag kommer undan med sämre kvalité dock fungerar det inte för print eller högupplöst.
Så man kan säga att det är halvspontana bilder, vet att jag har plockat undan saker som låg på bänken.

Ny grön växt på köpmansdisken köpt hos Två Stolar i Gnosjö, vet dock inte namnet på den.

Ny kopp i grönt köpte jag i Göteborg i helgen.
Färgen som jag har målat väggarna heter Pacific Pine och kommer från Nordsjö.

Kram
Sandra

9 kommentarer :

  1. I always admired your style ♥♥♥ Alexandra

    SvaraRadera
  2. This is looking very nice. I like it. ;)

    SvaraRadera
  3. Wow.. orginal photos. I like this style.. <3

    SvaraRadera
  4. Nice entry! your style is totaly amazing :D

    SvaraRadera
  5. es sieht wirklich toll aus, ich liebe deine Inspiration

    SvaraRadera
  6. Great thing, another very good post, I love it!

    SvaraRadera
  7. Piękny kredens. To z jakiejś apteki ?

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra