5 januari 2018

ETT SMAKPROV

Några dagar in på det nya året och har hunnit med 2 arbetsdagar och 2 lediga.
Jag passar på att rensa ut julen och på söndag dansar vi ut granen, få se hur länge stjärnor och ljusstakar får vara kvar, blir alltid så mörkt när man plockar ner dem.
Men när allt är nerplockat ska jag visa er den nya färgen på väggarna i vårt kök.
Jag har målat med en grön nyans som heter Pacific Pines och kommer från Nordsjö och idag visar jag ett smakprov.
Den fina buketten kommer från min vän Gunilla och stjärnljusstaken har jag köpt hos Gislaveds Golvbeläggning Nordsjö Idé och design.

Ha en fin fredag 
Sandra 


1 kommentar :

  1. Wie immer, sehr atmosphärisch, liebe ich es, deine Fotos anzuschauen.

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra