15 januari 2018

DEN SOM SPAR HON HAR ( ALLDELES FÖR MYCKET )

Det blåser och snön yr utanför fönstret.
Det sista av julen försvann i förra veckan och omplacering pågår.
Det är tur att man har byggt upp ett förråd av saker men i ärlighetens namn behöver jag rensa, men har svårt att göra mig av med saker.
Visst är det perfekt när man känner för att ändra om, men när förråden är överfulla och vissa saker har inte används på flera år.
Men det tar emot att sälja eller skänka, för tänk om jag inte hittar en sådan igen och jag om 5 år verkligen behöver den.
Jag vet helt galna tankar.

Lampan har stått i svärföräldrarnas stuga och sedan en stund på vår vind pga. av att den inte fungerar.
Men jag gillar den och tyckte att den passade i vårt vardagsrums fönster så får helt enkelt byta elen i den.
Damejeannen jämte har fått ett gigantiskt monstera blad som jag har köpt hos Två Stolar i Gnosjö.

Mycket grönt vill man ha in i hemmet nu.

KRam
Sandra 

4 kommentarer :

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra