27 mars 2017

GASTON LUGA RYGGSÄCK

Jag är något smått galen i väskor, men tyvärr brukar jag få väldigt ont i rygg
och axlar när jag använder vanliga handväskor.
Den perfekta väskan för mig är egentligen en ryggsäck, men har inte hittat
någon som fallit mig i smaken.
Tills nu.
Gaston Luga säljer grymt snygga ryggsäckar som kan användas till allt, vare
sig om du är i skogen eller storstan.
Den kommer bli en trogen följeslagare på framtida resor stora som små.


Historien om Gaston Luga och de minimalistiska ryggsäckarna tog sin start under en resa till en ny kontinent,
 där vår grundare Carl Sundqvist träffade en intressant fransman med en elegant och casual stil.
 Gaston berättade för Carl att han ansåg ryggsäcken vara den optimala kompanjonen för att upptäcka världen med.
Eftersom att han var nogrann med sin stil, hade han spenderat mycket tid för att finna
en som skiljde sig från den vanliga skolryggsäcken.

Tillslut hade han funnit en elegant Louis Vuitton,
till vilken han hade gjort flera modifikationer för att få den mer personlig, funktionell och unik.
 Inspirerad efter mötet, bestämde sig Carl några månader senare för att skapa hans egna ryggsäcksmärke med en
 elegant stil och praktiska funktioner.
 Förhoppningsvis skulle även dessa få uppleva världen, precis som Gaston.
Mer om Gastons Lugas vision finns att läsa här.




- Slittåligt canvas
- Läderremmar med magnetstängning
- Ytterdragskedjefack
- 13-15 tums laptopfack på insidan
- Fyra mindre innerfickor
- Passficka
- Justerbara axelremmar
- Metallhållare för adresslapp 
Jag har ett samarbete med Gaston Luga och
den som beställer en ryggsäck får
15% rabatt med rabattkoden : vintage15

Kram
Sandra

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra