7 mars 2017

DAGENS OUTFIT

Jag så ett framträdande med Ace Wilder på tv för något år sedan där hon bar en frack överdel och ett par jeans till.
Så snyggt tänkte jag och jag tog mig till närmaste second hand för att leta efter en frack.
Det var inte det lättaste då många är så mycket större än vad jag är, men tillslut fann jag en.
Det följde med ett par byxor och jag gillade modellen på dem, men förstora.
Slängde in dem i tvättmaskinen och de krympte, dock även på längden såklart.
Men det gjorde inget för jag gilla när byxor stannar på vaden.

Till byxorna har jag ett par utslitna boots, vilket är min favoritsko.
Drömmer om ett par Dr Martins.
Den korta kavajen görs sig bra till de halvkorta byxorna och skänker färg till det svarta.

Det blir alltid en fjantbild när jag blir fotad, sån som jag är.

Bilderna är tagna av min vän Justina.

Kram
Sandra

1 kommentar :

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra