13 mars 2017

IBLAND HÄNDER DET

Under 10 år har jag fotat vårt hem här på bloggen och innan jag började plugga var huset i ständig förändring.
Nu nästan två år senare kan jag säga att huset ser så gott som ut på samma som för två år sedan, vilket är grymt skönt.
Har för en gång skull kunnat uppskatta alla förändring vi har gjort och inte hoppat på nästa projekt innan det andra har avslutats.
Det är dock inte lätt att finna ny inspiration till bilder när man har tagit varje vinkel så många gånger förut, men ibland hittar ögat en komposition och kameran åker fram.
Jag kommer att fortsätta fotografera vårt hem, men mixa det med många andra sorters bilder här på bloggen.

Kram
Sandra
 

1 kommentar :

  1. И дом смотреть по-прежнему интересно.

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra