7 november 2016

LIV

Wow det är verkligen vinter ute, när jag körde upp till Mullsjö och i Mullsjö har det snöat hela dagen och fick mig själv en riktigt myskänsla.
Dock ska detta inlägget handla om hösten och livet.

Jag skulle ha en utställning på skolan med valfritt tema och tanken var genom tatueringar som finns på min kropp skulle representera att livet fortsätter att blomma trots att naturen förfaller.

Jag har 2 äkta tatueringar på kroppen en stor på högra skuldran som föreställer pioner och är gjord av
MillansTattoo i Mullsjö och sedan två kinesiska tecken på ena vaden.
Dock fick jag av SandbergsTapeter några gnuggisar som är väldigt snygga och de använda jag till denna fotograferingen.


 Fejktauteringen är från SandbergsTapeter.

Likadant den här.

Kram
Sandra

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra