25 november 2016

JUL HOS RYFORS TRÄDGÅRDSCAFÉ

Fredag och två dagar till innan det är dags för 1:a Advent.
I år har jag verkligen känt mig väldigt apatiskt inställd till julen,
inget sug alls.
Dock var jag igår på Ryfors Trädgårdscafé för att fotografera
bilder till deras Facebook and hemsida.
De hade gjort det så mysigt med naturens skatter och
ett sug efter att fixa hemma kom smygande över mig.
Det blir dock sparsmakat och endast med det som naturen har
att erbjuda.
Nu ska jag låta er njuta av några bilder från
cafét och hoppas även ni får inspiration.


Föll direkt för adventsljusstaken i den gamla trälådan. letar precis efter de stora ljusen men de hade tyvärr inga kvar.

Den maffiga granen går inte att missa.



Riktigt juliga kakor.
Hemmagjorda stuvar,pepparkakor,lussekatter och massa annat gott.


Fina arrangemang finns att köpa hos dem.
Vackert med hyacinter,taklökar och murgröna.

Ryfors Trädgårdscafé är öppet torsdagar och fredag mellan 11-17 och ligger utanför Mullsjö.
Vägbeskrivning finns på deras hemsida
länk HÄR och Facebook HÄR.

Kram
Sandra

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra