30 juni 2016

TATUERAD, FIKA OCH ADJÖ

Idag började dagen med att sätta sig i bilen och bege sig 1 timme och 15 min norrut till Mullsjö.

Där spenderade jag tillsammans med Millan som äger Millans Tattoo några timmar i hennes studio.

Hon har idag fyllt i tatueringen som jag började på för ca 2 veckor sedan.
Bilden är tagen när jag precis är klar så det är väldigt rött och svullet, men lovar att bilder kommer när det har lagt sig och alla konturer och färger visar sig korrekt.

Efter tyckte jag att jag var värd en Go fika på Engelska Villan i Ryfors utanför Mullsjö tillsammans med min vän Lina.



Inte ofta det blir en bild på ägarinnan av denna blogg, men här är jag.
Med en ny loppad kappa och träskor.


Skön miljö med mycket gott att välja på.





Efter fikat var det dags att säga adjö till denna härliga människa som kom in i mitt liv för snart ett år sedan och är tacksam för varje dag vi har spenderat ihop.
Många skratt har det blivit.
Nu ska hon snart bege sig iväg på nytt äventyr över atlanten och jag är så stolt över henne och önskar henne all lycka som finns att frambringa...

KRam
Sandra

1 kommentar :

  1. Beautiful tattoo and beautiful photos! It reminds me times when I was little girl and I spend time with my grandmother. I don't know why, maybe because of the atmosphere of this photos. Beautiful blog!

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra