7 oktober 2014

PERFEKT DAG FÖR ETT BAD

Kallt och ruggigt är det ute idag och egentligen perfekt väder för att krypa ner i badkaret för att få upp värmen i kroppen.
Tyvärr hinner jag inte det nu men ikväll efter yogan skulle kunna fungera.

Vårt badrum renoverade för ca 9 år sedan och jag känner fortfarande att det står sig en perfekt grund med det svart, vita golvet, vitt kakel runt badkaret och pärlspont.
Lejontassbadkaret kommer från Svedbergs och är i plast, det var helvitt när vi köpte den men för 2år sedan ville jag ha lite mer tyngd och målade underdelen med svart plastfärg och fötterna med linolja.
 
 
Ljusstakarna har jag fått av min man och barn när jag fyllde år, pallen har jag köpt av min vän Carina Olander och brukar vara en slängklädernapall.
 
En utflykt med barnen blir det senare under dagen och jag hoppas att regnet håller sig borta.
 
Tack och Hej !
Kram
Sandra

4 kommentarer :

  1. Älskar ditt badrum, så otroligt vackert!

    Ha en mysig dag,
    Kram Catta

    SvaraRadera
  2. danke für die schönen bilder!!! lg angie

    SvaraRadera
  3. Så nöjd man känner sig när valet man gjorde för länge sedan fortfarande står sig. Och ditt badrum är verkligen fint! Att du målade badkaret svart på utsidan gjorde mycket till helheten. Sedan kan man alltid ändra rekvisita efter humör eller årstid. Så vackra ljusstakar du fick! Och den pallen kommer jag ihåg från en bild när den bodde hos Carina.
    Hoppas du fick ditt varma bad efter yogan!

    Kramar
    Cia

    SvaraRadera
  4. Oj, det så deilig ut ;-) For et herlig bad! Kjempefint!

    Ønsker deg en super høstdag!

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra