6 oktober 2014

NY MARMORSKIVA

Då var det måndag igen och den har börjat alldeles perfekt, först var jag på zonterapi sedan hade jag en vän här på lunch.

Vårt vardagsrum är alltid under förändring ett fruktansvärt svår möblerat rum med stora fönster, just nu ser det ut så här och det senaste som gjorts härinne var att fåtöljerna från hallen uppe fick flytta ner för att få ett lugnare intryck,.
Det andra är att soffunderredet har fått en ny skiva, en gammal grå marmor. 
Det är perfekt att bordet har hjul för när fredagen kommer rullar vi iväg det , slänger ner alla fårskinn och kuddar på mattan och så ligger vi framför tv och ser på en film.
 
 
Levande ljus tillhör verkligen hösten och på bordet har jag en samling lampfötter i marmor som man har tagit bort sladden och använder istället som ljusstake.
Den i trä har jag fått av min mamma och den andra är ett loppisfynd.
 
En klassisk Höganäs mugg med te och mörkchoklad är perfekt för höstmyset.

Kram
Sandra

2 kommentarer :

  1. I Really like your hone....love Ria....x!

    SvaraRadera
  2. Nu ska jag äntligen kommentera för jag brukar tassa in hos dig, ofta. Jag gillar verkligen din bohemiska stil, en avslappnad och personlig inställning till hur du ordnar ditt hem. Heja Sandra!
    Varm kram
    Cia

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra