23 oktober 2014

EN EFTERMIDDAG I SKOGEN

I början av veckan efter skola och dagis så tog jag med mig kameran och barnen och tog en tur ut i skogen.
Visst var det som alltid lite gnäll vad ska vi göra i skogen här finns inget att göra m.m.
Men efter en stund släpper det och man ser att deras fantasi börja släppa loss, visst det är svårt att komma undan "ska vi gå hem snart" men annars var det riktigt härligt.
 
Vi har en skog en liten bit i från oss som kallas Ekekullen.
 
Minstingen älskar Mimmi och denna hoodien från HM tror det eller ej älskar hon.
Stövlarna är vintage och fyndade jag på second hand.
 
 
Denna goding fyller 7 år imorgon.
 
I ålders ordning...

Ha en fin torsdag!
Kram
Sandra

2 kommentarer :

  1. danke für die schönen bilder!!! einen schönen donnerstag wünscht angie aus deutschland

    SvaraRadera
  2. På bilderna ser barnen i alla fall ut att mysa och trivas. Härliga bilder på dina fina barn! Och lillskruttan har blivit så stor, och jag kan förstå hennes kärlek till den hoodien.

    Kramar
    Cia

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra