1 januari 2014

TILLBAKA BLICK 2013

JANUARI
Snö och kallt
FEBRUARI
Vinter ute men vår inne dock sjukdomarnas månad även för mig.
MARS
Vårt kök är med i Vakre Hjem & Interiör
Bild Carina Olander
Styling Anna Truelsen
APRIL
Våren kommer smygande och mitt första fikonträd hittar hit.
MAJ
Fixar på glasverandan.
Loppis i Hjo som även detta år blev en succé, ser fram emot årets.
JUNI
Vårt kök är med i Sköna Hem
Foto: Carina Olander
Styling: Anna Truelsen
Hamnar även på Sköna Hems första sida.
Midsommarblomster
JULI
En härlig sommar och semester
AUGUSTI
Vår glasveranda är med i Expressens bilaga Leva och Bo.
Foto: Carina Olander
Styling: Anna Truelsen
SEPTEMBER
Vill förändra här hemma och skala av, ett par nya ögon passar då perfekt.
 

OKTOBER
Sovrummet blir klart.
 

Fortsätter med att skala av och tona ner, skåpet i köket blir grått
 

NOVEMBER
Ändrar, ändrar och ändrar
 
DECEMBER
Förebereder inför julen och njuter med familjen
 
 
 
 
 
 
 

2014
Ett år där fokus kommer att ligga på att få iordning på mitt inre och finna en frid.
Ett år där jag måste besluta vad jag ska jobba med.
Ett år där kaos få bli ordning.
Där drömmar slår in?
 
och
nu tackar jag för
 2013
Jag tackar för alla ni som tittar in hit och blir inspirerade.
Jag tackar för alla fantastiska ord ni lämnar, det gör livet mer glädjefullt.
 
och
nu hoppas jag ni följer med
2014
också.
 
 
Sandra
 
 

15 kommentarer :

  1. Du har ett underbart hem, ser fram emot detta årets inlägg.

    Kram Eva.

    SvaraRadera
  2. Tack själv!
    Önskar dig ett Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  3. Jaaa..jag följer så gärna med !!! Önskar dej ett riktigt gott nytt år där många utav dina drömmar slår in !!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Ditt härliga hem Sandra! Jag njuter av tillbakablicken och alldeles speciellt av bilden från september.
    2014 önskar jag att alla dina drömmar slår in, och att du får jobba med din kreativa sida!

    Varm kram
    Cia

    SvaraRadera
  5. dear Sandra,
    such a beautiful year!
    happy new year!
    ciaoo
    Lisa

    SvaraRadera
  6. Helt underbara bilder du bjuder på.
    En god fortsättning på det nya året.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  7. Ahhh..... vilket fantastiskt kök!!! Så vill jag att mitt skotska stugkök ska se ut!! Ja vårt kök är ju mindre men i samma stil! Underbart!
    Mvh från Skottland

    SvaraRadera
  8. hej! vad heter den gråa nyansen som ni har runt dörrarna? så vackert!! / hanna, finland.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej
      Det är en blandning av umbragrå och varmgrå från Ottossonsfärgmakeri.
      tack söta
      kram
      sandra

      Radera
  9. Härligt hem du har ;)).....önskar dej en god fortsättning på det nya året.....med nya möjligheter ;)
    Kram bia

    SvaraRadera
  10. Jag kommer hänga på din blogg 2014 också! Underbart vackert och hem och urfina bilder.
    Hoppas du finner ditt inre lugn. Jag tänkte mig en yogakurs som hjälp att hitta mitt!
    Kram
    Ellinor

    SvaraRadera
  11. Såå otroligt snyggt överallt!!!...gillar verkligen de gråa listerna i flera rum oxå! Ja allt är bara superfint! Kram :)

    SvaraRadera
  12. What a beautiful year! I hope 2014 will be a lovely and peaceful year for you.

    Varma hälsningar från Finland
    Lotta

    SvaraRadera
  13. Härlig årssammanfattning! Så fantastiskt vackert hem ni har, jag blir lika tagen varje gång jag ser bilder från ert hem!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  14. I just found your blog via a blog roll via another blog roll on a quilting site. What a lovely home you have ! I am enjoyed my early morning visit, looking around at your home, beautiful kitchen and other rooms, and your decor :) Have a wonderful day :)

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra