24 januari 2014

KVIST OCH HELG !

 
Härligt med fredag, kladdkakan som är beställd och bakad av barnen är färdig.
Städning pågår inför imorgon och nu ska jag lägga mig ner och vila en stund.
Det är väldigt viktigt för mig att få en stunds nedvarvning på dagen, där man kan hämta krafter.
Det behövs inte sova det räcker med att läsa en bok, tidning eller instagram.
 
I hallen uppe har jag plockat in en stor björkkvist som hoppningsvis ska ge lite gröna blad.
 
Önskar er en fin helg!
kram
sandra

5 kommentarer :

  1. Jag behöver också lite siesta på dagen. lite downtime för att ladda om och orka med resten av dagen :)
    Har en stund just nu och då passar jag på att läsa lite bloggar :) Bästa avkopplingen för mig!

    SvaraRadera
  2. Trevlig helg till dej med !!!..............fint hörn!! ;)
    Kramis bia

    SvaraRadera
  3. Låter klokt med dag vila tycker jag. För en vecka sedan tog jag in några syren slanor och dom hade bråttom upp
    kan jag säga så nu spirar det här hemma, Lovely.

    ( kan man inte plocka blommor så kan man ju alltid plocka pinnar..)

    ha en fin helg och hoppas att tjejkvällen blir lyckad

    Med vänlig hälsning Mia

    SvaraRadera
  4. Tänk vad en liten kvist kan åstadkomma :-)!
    Ha en fin helg!
    /maria

    SvaraRadera
  5. Vilket bra tips, enkelt men ändå så fint!

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra