2 april 2013

SNART SÅ........


Då var påsken över för denna gången och den blev så där lugn och skön som vi ville, umgåtts med vänner, ätit gott, sovit gott, njutit av solen en stund och fått en känsla att snart så kommer det vita på marken att försvinna.

Igår när orken infann sig började jag rensa lite smått på glasverandan kan säga att jag inte vet hur många granbarr som fanns därute.
Ska bli så härligt att få fixa i ordning och börja använda den igen.
Snart är det också dags för en storrensning så jag har något att sälja på Loppisen hos Marie den 4 maj.

Syrenkvisten kommer från Två Stolar men snart så kommer vi att dofta av dem ute i trädgården.

Jag känner mig bättre men är fortfarande väldigt trött och täppt, ska tillbaka till VC i veckan och ta ett nytt CRP.
Tack tack för alla goa hälsningar!!

En skön tisdag !
Kram
sandra
 

4 kommentarer :

  1. I like lilac very much. Greetings from Poland!
    Big hug:)

    SvaraRadera
  2. Kan riktigt känna doften av syren när jag ser bilden.....På torpet har vi massor av syrener också, dom är väldigt gamla, så dom är stora;)
    Oj vad jag längtar nu.....
    Ha en fin dag och krya på dej!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag älskar syrener dom har bara såå ljuvlig doft, lite får vi vänta än.
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  4. He, he, det vita på marken. Nu är vi så trötta på det att vi inte ens vill skriva ordet för det.
    Hoppas syrenkvisten får dig lite piggare och att rensningen på verandan går lättare. Du som är så händig kanske kan slakta en gammal skinnjacka och göra egna kuddar, just den färgen var så fin också!
    Krya på dig Sandra!

    Kramar
    Cia

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra