21 april 2013

GALGER

Vilken fantastisk dag vi hade igår och det ser ut som det blir samma idag.
Dagen igår började med två st loppisbesök och lite smått och gott fick följa med mig hem, bland annat en hög med galger.
Dessa galger har jag tänkt att använda att hänga tidninger, bilder m.m några av dem har jag hängt i köket.
Ska nog framkalla några svartvita bilder på barnen och hänga där.
Nu ska vi snart bege oss ut i trädgården och fixa ute, man mår ju så gott av att vara ute och jobba.

En solig söndag
önskar jag Er.
Kram
SAndra

11 kommentarer :

  1. Hej Sandra
    men å va ccolt det var med tidningarna så...... du e verkligen duktig :)
    å missa nu inte...

    BLOGGPARTYT

    fortsätter.
    redan 65 fina bloggar med..
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvaraRadera
  2. Vilket bra fynd och bra idé att hänga upp tidningarna sådär, jättefint.

    SvaraRadera
  3. Superfint att hänga upp tidningar i galgarna! Så läckra de var!

    kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Men så smart och snyggt! Så vill jag också göra! :)
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  5. Vad fint ni har det, så personligt!
    Gillar verkligen idén med tidningarna på galgar:)
    Ha en fin vårvecka!
    Susanne

    SvaraRadera
  6. Så smart!! Det var skikkelig kult! nydelig grønnfarge på speilet og knaggrekken!:)
    Ønsker deg en fin mandag!:)) Klem

    SvaraRadera
  7. Åh hittat en ny blogg:)
    Men vad är det för färg på spegeln? Ljuvlig!
    Mvh Kristin

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra