18 april 2013

På väggarna

På väggarna
 är veckans tema hos fabriken och jag visar min favorittavla som sitter i köket, den köpte jag på loppis för 10 kr förra sommaren.
Igår var en supermysig dag när jag hade mina vänner Anna och Carina här, vi härjade på vår glasveranda och jag kan säga att jag njöt att sitta där bland alla blommor örter och färger.
Nu är det dock rätt tomt igen men snart ska jag fylla på.
En akleja fanns bland annat med och den får nu vara i köket en stund.

Ha det så gott så syns vi imorgon igen!
kram
sandra

7 kommentarer :

  1. Det var en söt tavla....somrig....tycker vågen som skymtar också är läcker...
    Önskar dej en fin kväll!
    Kramisar från bia

    SvaraRadera
  2. Fint och härliga färger!

    Ha en fin kväll,

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Fint! Och en väldigt vacker soppterrin också. :)

    SvaraRadera
  4. Underbar tavla!!! Dina kuddar i förra inlägget, så himla snygga :)

    SvaraRadera
  5. Obrázek je moc pěkný. Zaujala mě květina na váze.

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra