20 december 2012

TEMA - paketinslagning -

Att slå in paket har jag sedan barnsben älskat att göra och innan barnen kom slogs alla in väligt snyggt och fint.
Idag blir de inte lika snygga med tanke på att de flesta går till barnen och de bryr sig inte så mycket om hur paketet ser ut på utsidan.
Men något litet vackert paket brukar man ändå få till och då använder jag mig gärna av det som finns hemma och naturen.
Svart tycker jag är väldigt läckert och det blir en snygg kontrast mot brunt och grönt.
C är initialen för den som ska få paketet.
Rött hör ju julen till och här har jag använt en gammal tapet som jag har hittat på loppis, ett brunt band, tallkvist och lärkkotte.

Kolla in hos Fabriken för att få mer tips och idéer.
Kram
Sandra

7 kommentarer :

  1. Underbart vackra paket...
    Det är roligt att både få och ge bort när de ser ut så här :)
    Kram kram
    Jessica

    SvaraRadera
  2. Jättefina paket! Gillar oxå svart, men gud så snyggt det var med tapeten, urtjusigt!

    Ha en fin dag!
    Kram Catta

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en riktigt fin, god jul! Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Åh, det där svarta pappret var ju såå fint!

    SvaraRadera
  5. Som flera andra tyckte jag också att det svarta pappret var riktigt snyggt! Vart har du hittat det?

    SvaraRadera
  6. Så snyggt! Önskar dig och de dina en God Jul och Gott nytt år:))

    kram kråke

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra