22 december 2012

GLASVERANDAN

Några bilder från Glasverandan.
Ha en mysig Lördag!
kram
sandra

19 kommentarer :

  1. Vad mysigt ni har det ute på verandan. Gillar verkligen hornen på väggen

    Kram Teres

    SvaraRadera
  2. Tittar in nu för jag misstänker att det kan bli lite si så där med bloggandet sen.....
    Ha en riktigt fin och trivsam julafton Sandra! Så hoppas jag att du behöver rensa bort några saker hos dig så att jag kan behöva köpa dem sen "fniss"
    Ja, jag vet - jag är oförbätterlig...... ;)
    Kram kram Mia

    SvaraRadera
  3. Ser fantastiskt ut!!

    ha en fin lördag du med
    Kram Tina

    SvaraRadera
  4. Love your atmosphere.

    Wishing you fine christmas days.

    Fine weekend

    SvaraRadera
  5. Vad mysigt på er glasveranda!
    Gillar lärkgrenar ;)
    Ha en fin julhelg! Kram Suss

    SvaraRadera
  6. Mysigt!
    Önskar dig och familjen
    en riktigt GOD JUL!!!
    Jul-KRAMAR
    Sofia

    SvaraRadera
  7. ser så läckert ut när du har bjudit in naturen på din veranda..och så älskar jag ju dessa underbara ljuslyktor;))

    Vidavackervitvinterkram

    SvaraRadera
  8. Tittar in för att önska dig en riktigt GOD JUL.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  9. Ni har så mysig veranda :)
    God jul!
    Kram Emelie

    SvaraRadera
  10. Så härligt att ta in naturen till julen, så enkla medel för att få julstämning :)

    Ha en god jul!
    Kram Ulrika

    SvaraRadera
  11. Ha en riktigt god jul!

    kram
    Maria

    SvaraRadera
  12. God Jul Sandra till dig och de dina!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  13. Nu har jag läst ikapp några fina inlägg jag tidigare har missat, kul idé med den loppade tapeten som papper.
    Och köket, så bohemiskt och personligt!

    Jag önskar dig en Fin och God Jul!

    Kramar
    Cia

    SvaraRadera
  14. Wesołych, zdrowych i spokojnych Świąt! Do zobaczenia po Świętach:)

    SvaraRadera
  15. Bellas fotos, siempre precioso tú blog. Feliz Navidad para ti y los tuyos desde Barcelona España

    SvaraRadera
  16. Lika fint som alltid hos dig :))
    Önskar dig en riktigt God Jul o Gott Nytt År!!
    Varm kram
    Ulrika

    SvaraRadera
  17. Väldigt vackert som alltid hos dig! God jul!!!!

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra