28 december 2012

Fantastiska böcker

Tusen tusen tack för GRATTIS hälsningarna och så kul att ni tyckte om dukningen.
Födelsedagen firades med vänner och familj och jag tänkte visa vad jag bland annat fick.
Dessa två böcker har jag länge velat ha och perfekt när man kan önska sig dem.
Jag kan rekommendera båda två
The natural Home är helt fantastisk.
Sormastin Ja Sorkkaruta är på finska men det fungerar bra med väldigt bra förklarande bilder.
De finns båda att köpa via
ADLIBRIS

Ha en Go Fredag!
kram
sandra
 

7 kommentarer :

  1. Mooie boeken, Naturel Home staat al op mijn verlanglijstje, heel veel leesplezier!
    groetjes Marijke

    SvaraRadera
  2. Jag vet att du hört det massor av gånger men jag måste bara skriva att din blogg är fantastisk. Satt och tittade igenom er köksrenovering och jag säger, wow.

    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Ljuuuuuuuvlig dukning och grattis i efterskott på din dag:))

    Kram fina:))

    kråke

    SvaraRadera
  4. God fortsättning Sandra, och grattis i efterskott! Superfint dukat, du har en alldeles speciell förmåga att få till det!
    Och vilken sammanträffning med böckerna, jag beställde precis samma böcker före jul! Här finns översättarhjälp om du behöver, bara plinga ;)

    SvaraRadera
  5. Nämen, grattis i efterskott får jag säga då! kram

    SvaraRadera
  6. Håller med dig, The Natural Home är helt fantastisk och är en favorit här. Den andra boken känner jag inte till men blev nyfiken på den nu.

    Önskar dig en fin helg!

    Kramar
    Cia

    SvaraRadera
  7. Hej Sandra
    sååååååååååå du har fyllt år du ......GRATTIS :)
    vilka fina presenter.....
    å missa nu inte....
    Det Stora

    N
    Y
    Å
    R
    S
    P
    A
    R
    T
    Y
    T

    det är kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra