8 november 2016

VÅRT HEM I JULSKRUD I SENASTE HUS OCH HEM

I senaste numret av Hus och Hem finns vårt hem med.
Denna gången är det jul som gäller för hela slanten.
Jag har alltid älskat julen så därför kändes det extra roligt att få göra detta.
När jag gör jul hemma är det naturens material som gäller, ljusstakar och adventsstjärnor och massa levande ljus.
Barnen har 3 kartonger som kommer fram till Lucia och de får därifrån dekorera sina egna rum, plus en liten julgran var.
 




Även när jag gör juldukningar försöker jag använda mig av det jag har hemma och från naturen.

Reportaget är gjort av mina fina vänner
Styling och text : Anna Truelsen
Foto: Carina Olander  

Kram
Sandra

1 kommentar :

  1. Ett helt underbart reportage. Finstämt och med en härlig julkänsla.
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra