16 november 2016

KNOPPBRÄDA

Vårt kök börjar få några år på nacken, men jag är fortfarande lika förtjust i det som jag var när det var klart.
Det har skett några förändringar under åren, men i det stor hela ser det ut som det gjorde då.
Sedan 1 1/2 år tillbaka ser det mesta i huset ut som det har gjort sedan innan, för vet ni vad jag är inte det minsta sugen på att renovera.
Jag vill bara leva i vårt hem, visst man kan flytta runt några småsaker men i det stora hela samma samma.
En väldigt skön känsla.
Tillbaka till köket och det senaste som vi gjorde var att sätta upp en gammal knoppbräda som är målad i samma nyans som köksön.
Mörkgrått från Ottossons Färgmakeri.
På den har jag hängt rostfria ting som använts så gott som varje dag.

Te och kaffehörnan.
Gillar att ha sakerna framme istället för att lägga dem i skåp eller lådor.

Kram
Sandra

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra