10 november 2016

ENORM POMPOM PLÄD

Äntligen ser huset ok ut igen efter en vecka med höstlov och sjuka föräldrar.
Soffan har fått tillbaka alla kuddar som har legat över hela huset och den stora pläden har fått ett hem på kanten av soffan.
Helt sjukt förälskad i denna enorma pläd som jag köpte när jag var i Marrakech, den är mjuk och go tror det är hälften ull hälften bomull.
Hela familjen rymmer under den i alla fall.

Om ni är sugen på en likande pompom s pläd så finns liknande hos
MarockoDesign.

Den färgglada kudden i soffan chockar verkligen till det och är helt galet för att vara mig.
Men färgerna gick så fint ihop med lampskärmarna så därför blev det den kudden
Även den köpte jag i Marrakech och liknande finns också hos MarockoDesign om ni skulle bli sugna.

Kram
Sandra

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra