24 januari 2013

ORDNING & REDA

ORDNING & REDA
Vilket härligt tema tänk om man ändå hade det hemma, jag tycker om att ha ordning men verkligheten ser en annan ut och jag kan inte skylla allt på barnens leksaker utan den beror lika mycket på mig.
Som jag skrev i förra inlägget är expert på att börja på ett ställe och sedan fortsätta till nästa utan att avsluta det jag började på innan and it goes on and on and on....
Så jag är i pysselrummet, hallen uppe, badrummet uppe coh sovrummet men idag visar jag endel av pysselrummet som är så gott som klart.
Det saknas lite fler inspirationsbilder på den gamla kartan som jag har vänt på men det kommer tids nog.
På den gamla köpmansdisken har jag satt många olika sorters förvaringsmöjligheter som de gamla bankfacken, sorteringslådorna i trä, plåtlådorna, unicabox och glasburkar.
I själva köpmansdisken finns det maximal förvaring för allt möjligt som man inte vill ha liggande framme.
Tidningarna har jag lagt på hög efter vilken tidning det är.
Nu ska jag fixa mig ett bord här inne innan jag kan fortsätta.

Ta en titt in till fabriken för mer inspiration!

KRam
Sandra

15 kommentarer :

  1. Sandra, ang tapeten - jag ska höra med svärdottern om hon kommer ihåg, det var hon som valde den. Hör av dig igen om du inte hör av mig, jag glömmer ibland!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Underbart, så snyggt! Vilken känsla du har, tack för fin inspiration =))

    Kram Catta

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig ordning och reda :)) Ha en bra dag. Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Åh, vad läckert ! Jag har inte börjat med mitt pysselrum (kaosrum) ännu. Det blir något att bita i... Hehe
    Må så gott !
    Kram Anki

    SvaraRadera
  5. Härlig bild! Letar själv efter en liten köpmansdisk, inte lätt att hitta men jag kämpar på, den behövs för allt vårt småpill som nu ligger överallt.

    KRAM

    SvaraRadera
  6. Hej Sandra. Men oj! Är du ägarinnan till detta? Gud så underbart...jag hittar inga ord... grymt! Där kan du stå och bara titta i evigheter, eller hur?!!! Det skulle jag kunna göra ;)
    /mia

    SvaraRadera
  7. Oj oj då skulle du se vårt pyssel/kontorsrum = KAOS! Tyvärr ett rum som har låg prioritering än på fixarlistan. Jättefint har du fixat!

    SvaraRadera
  8. Underbart vackert Sandra!!:)) Älskar den där köpmandisken och den vända kartan:)) Tack för din rara hälsning:))

    Kram på dig och ha en härlig fredag:)

    kråke

    SvaraRadera
  9. Superfint Sandra!!!!!!

    Kram Kram
    Marie

    SvaraRadera
  10. Underbart fint Sandra!
    Aj lööööve ordning och reda! Men som du säger, det är inte alltid så lätt att uppnå det ;)))

    KRam kram

    SvaraRadera
  11. Ditt pysselrum är så otroligt fint :) Du är så duktig. Kram Emelie

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra