3 januari 2013

MITT 2012

 
JANUARI
Går hem från mitt jobb vilket känns väldigt skönt eftersom jag mår väldigt dåligt och är väldigt stor.
Det blev en tjejkväll med goa vänner som kommer bli en repris i år.
FEBRUARI
Jag har med en bild i Allt i Hemmets vår special nummer
MARS
De var många som blev överaskade när de läste att vi hade fått ett barn till, vår lilla Elora kom till världen.
APRIL
Påsk och försöker få ihop livet som 3 barnsmor
MAJ
Loppis i Hjo som blev en hit, jag och Anna E gör en dukning i härliga krispiga färger
JUNI
Midsommar i Halmstad
JULI
Semestertider och loppistider.
det blev många härliga fynd den här sommaren
AUGUSTI
Semestern avslutas med Bror och Svägerska i Halmstad
SEPTEMBER
Dop för lilltjejen
OKTOBER
Får mina efterlägtade fårskinn från Eija, Norrfrid
NOVEMBER
Månadens bloggare i Lamtliv
Månadens bloggar i Tove Älskade Hem
2 st reportage från från Glasverandan i Lev Landlig och Maala
Köket är klart, Anna och Carina är här och fotar det.
DECEMBER
Jul jul jul men vänner och familj.

Nu önskar jag
ER
en riktigt härlig start på
2013
och hoppas detta ska bli ett kanon år....

KRam
Sandra

 





11 kommentarer :

  1. Viken fin årskrönika med många fina bilder.
    Önskar även dig ett bra år med många ljusa stunder.
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  2. Fin fina bilder. Önskar dig ett bra Nytt År. Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig kavalkad över ditt år!
    God fortsättning på nya året önskar jag dej!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  4. Piękne zdjęcia.. wszystkiego dobrego:)

    SvaraRadera
  5. Vackra bilder.
    Så roligt att din blogg uppmärksammas i olika sammanhang. Den är verkligen så inpirerande att läsa.

    Önskar dig och familjen ett magiskt 2013.

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  6. Vilka fina bilder du sammanfattar året med! Gott Nytt år!

    SvaraRadera
  7. Underbar årskrönika!!
    Härliga bilder!!

    Hoppas oxå att 2013 blir ett kanonår... :)

    God fortsättning
    Kram Tina

    SvaraRadera
  8. Så mycket som hänt under ett år och så fina bilder. Det största är Elora gissar jag och för oss blev det verkligen en glad överraskning!

    Önskar dig all lycka under 2013!

    Kramar
    Cia

    SvaraRadera
  9. Hej Sandra!

    jag hittade till dig för ett tag sedan och kände direkt WOW! vilken läcker blogg, du har ju en enastående förmåga att fånga stämmningar och vackra stileben på ett mycket autentiskt vis.
    Jag kommer att följa dig nu framöver och även försöka läsa mig igenom dina gamla inlägg för att både inspireras och att lära mig om hur du bär dig åt för att den inrednings stil som jag älskar.

    GOtt nytt År önskar jag dig och din familj

    mvh Mia

    SvaraRadera
  10. Vilket spännande år du har haft! Och så fina bilder du bjuder på som alltid! Hoppas ditt 2013 blir fint!
    Kram
    Ellinor

    SvaraRadera
  11. Ett härligt 2012!!! Lycka till 2013hela familjen Nilsson!! kramiz Faster

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra