22 januari 2013

Dov blomstrig tapet

Bild: Jonas Ingerstedt
Vad är typiskt mig....
Jo att jag har massa tankar och idéer vilket är kanon om man inredning som största intresse, nackdelen är att jag är expert på att börja på många olika ställen och svårt att slutföra dem.
Vilket oftast medför kaos lite överallt, hoppas att jag en dag ska kunna lära mig av mina misstag.
Jag har som sagt lite tankar och de är bland annat i sovrummet och jag skulle gärna vilja ha en dov blomstrig tapet, den ska nästan se ut som den har suttit där i 80 år.
Bara älskar tapeten på bilden.

Kram
Sandra

7 kommentarer :

  1. Ljuvlig tapet!! Skulle nog passa fint hemma hos dig.
    Önskar dig en härlig onsdag.
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  2. Ja riktigt snygg tapet.
    Kram Liselott

    SvaraRadera
  3. Tapeten är så himla fin, vi har den i stugan i sonen o svärdotterns sovrum!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Jättefin tapet! Ta den!

    Kram Agneta

    SvaraRadera
  5. Vacker tapet..viktigt med rätt känsla. Blommor i vårt sovrum..med en grön botten, inte undra på att man sover gott emellanåt!
    Kram
    C

    SvaraRadera
  6. Så väl jag känner igen mig i din beskrivning, vi kan sträcka på oss och kalla oss för innovatörer. Det vi behöver är någon som fullföljer våra idéer!
    Tänk den där tapeten är jag nästan söker på att jag tapetserat ett sovrum i! Den fanns då i Duros kollektion gammelsvenska tapeter. När jag ser den börjar jag tycka om den igen!

    Vilket härligt pysselrum du har, verkligen inspirerande!

    Kramar
    Cia

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra