18 februari 2007

SPETS ...
Har under helgen fixat i mitt nya pysselrum och det börjar bli klart men det saknas några saker så det kommer att bli en runda till IKEA i veckan

Jag har blivit väldigt förtjust i spets så varje gång jag ser spets på en loppis brukar det följa med mig hem.. Innan har alla min spets legat i en plastpåse, men nu tog jag tag i det och rullade upp den på gamla trärullar.
I plastpåsar låg oxå knappar så jag sorterade ut de vita och la dem i glasburkar..

Tycker att det blev riktigt fint att rulla upp spetsen på gamla trådrullar..

Ha en underbar vecka, själv hoppas jag att pysselrummet blev klart..
KRam

Sandra

15 kommentarer :

  1. Va fint att ha knappar i glasburkar så där och ha spets på burken dessutom! Jättefint med spets runt gamla trådrullar, har aldrig sett så gamla förut, har du köpt dom på loppis?

    SvaraRadera
  2. signe: Jätteroligt att du tyckte om det.. Tycker att det blir det lilla extra om man lägger dit spets. Trådrullarn är köpta på loppis..

    SvaraRadera
  3. Oj vad fint!! spets är vädligt gulligt! lyllo dig som har ett pysselrum!

    SvaraRadera
  4. Så fint du har gjort. Trådrullarna var jätefina och så bra att de kom till användning. Jättesnyggt. Jag älskar också spets och har mina i en glasskål i vardagsrummet.

    SvaraRadera
  5. Så snyggt med spets på trådrullarna. Undrar som Signe, var kan man hitta sådana?

    SvaraRadera
  6. Jisses vad fint! Jag vill också ha ett pysselrum, blir lite smått avis :) Önskar dig en underbar dag!

    SvaraRadera
  7. Kjempe søt blonde, bra de kom til heder og verdighet igjen...grattis med eget hobbyrom, veldig greit med eget rom, som en kan lukke døren til hvis det plutselig skulle komme noen på besøk.... =0}

    SvaraRadera
  8. Ååå vad charmigt! Vilken rolig idé! Jättefint!

    SvaraRadera
  9. Kjempefint med blonder (er svak for de selv...) spesielt med de gamle trådrullene. Deilig med eget hobbyrom også.

    SvaraRadera
  10. Jeg elsker dine gamle traaruller !!
    Artig :)

    SvaraRadera
  11. Bra ordning på sakerna är ju alltid trevligt!

    SvaraRadera
  12. Gud vad söta rullarna med spets var! Supersött! Kramis!

    SvaraRadera
  13. Jag tycker också att de gamla trådrullarna är helt underbara! Verkligen fint med spetsarna på dem. Nu ska jag hålla utkik efter såna rullar, men jag kommer väl förmodligen inte ramla på såna ändå... Lyckos dig :-).

    SvaraRadera
  14. Vilken kul ide, att använda gammla spolar från spinnrocken, till att linda upp gammla spetsar på. Den iden snor jag rakt av.....Jag har flera olika storlekar liggande.
    Tack för tipset!

    SvaraRadera
  15. vackra spetsar och vackra trådrullar.
    jättefint, verkligen!

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra