11 februari 2007

ORMBO..
Finns det någon annan än jag där ute som önskar att allt som heter sladdar skulle försvinna. Jag har förtillfället ett stort ormbo i vardagsrummet, och dvd, förstärkare mm passar inte riktigt in.. Fast man måste ju ha det, vet inte vad jag skulle göra utan dvd.. Så tanken vandrade iväg och jag kom på en snilleidé:)
Jag köper ett fint gammalt skåp och gömmer allting där i. Så när jag var på loppis i lördags hittade jag det perfekta skåpet och billigt oxå.. PERFEKT ormbo och dvd m.m syns inte och istället ett vakert skåp:)

TACK söta för alla kommentarer om mitt lilla skåp, det är så kul att ni tycker om det. Har tyvärr inte hunnit sätta mig framför datorn för en nu.. Ni vet alla dessa möbler som ska bli vita..
Nä nu ska jag ta mitt egna råd och sätta på lite lugnande musik och lägga mig i badkaret..

Kram
Sandra

20 kommentarer :

  1. Hej! Kikar in på din blogg. Härlig och fin.
    Kram /Stina

    SvaraRadera
  2. hej j du har så fina bilder och trevligt "prat" ...ormbo haha det har jag med....men iget skåp tyvärr...

    SvaraRadera
  3. God kväll!!

    vilken fin idé-. Själva har vi bruna boxar med lock från ikea som döljer eländet. Din lösning var förstås finare!

    SvaraRadera
  4. Så flott at du fatn en løsning! Skaper er jo bare helt nydelig :)
    Ja, du får ta deg en hvil, og kose deg i badekaret. Og kanskje et deilig glass vin ? Ha en fortsatt fin Søndag, av det som er igjen av den...
    Hilsen Aina

    SvaraRadera
  5. Smart!!! ...och snyggt framförallt!

    SvaraRadera
  6. Så vakkert skap=) Så heldig du var som fant det=) Det ble jo kjempe flott når du fikk alt inne det,Ha en flott mandag

    SvaraRadera
  7. Åååå lyckos dig! Jag hatar våra sladdar (som jag tycker finns överallt!). Jättefint skåp, helt suveränt!

    SvaraRadera
  8. Hemma på landet: Tack så mycket..
    Pia: Tack och bock.
    Hulukvarn: Visst blir det fint med ett skåp. Avskyr verkligen alla de där sladdarna..
    Modern ocuntry: Det var skönt med ett bad, hade stressat runt hela dagen.. Ha en härlig måndag.
    Lantlivs anna: Tack håller med dig snyggt kommer det att bli..
    Tonje: Ja det var verkligen tur att jag hittade och att ingen hade sett det innan, var på loppisen sent.. Härlig måndag till dig oxå.
    Jenny: Tackar, håller med dig sladdarna, visst är det fint..

    SvaraRadera
  9. Kul att fynda möbler på loppis! Det kan vara svårt om man inte är där precis vid öppningen... Grattis!

    SvaraRadera
  10. Det var verkligen tur att det var kvar det var exakt ett sådant som jag ville ha..

    SvaraRadera
  11. Det var et fint skap - og et lurt sted for å gjemme ledninger. Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  12. Gillar inte heller sladdar, de är ett otyg! Sådeså! Fint skåp! :D Ha en härlig vecka Sandra, och kram!

    SvaraRadera
  13. Vilken fin blogg du har. Båda dina skåp var jättefina. Smart ide att slippa ifrån alla sladdar. Du hade verkligen tur som hittade ett så fint skåp. Grattis!

    SvaraRadera
  14. Vilken jättsnygg lösning du hittat på problemet! Modern teknik är ett litet gissel. Själv tycker jag det mesta i den vägen är så fult, så det är en jättebra idé att gömma eländet!

    Ha en bra vecka!
    ~Camilla~

    SvaraRadera
  15. Håller med! Jag hatar sladdar, stereo, tv och alla andra tekniska prylar som står framme...det är inte vackert. Har ett tv-skåp i ett rum och funderar på att skaffa ett till teven i vardagsrummet oxå...hoppas att fler prylar får plats. Det blir jättefint med ditt nya skåp! :)

    SvaraRadera
  16. Så heldig du var som fant dette skapet, det var jo nydelig!!!!!

    Blir myyyyyye penere i stuen din nå, skulle hatt noe liknende selv, så jeg hadde sluppet å se på de stygge ledningene....

    SvaraRadera
  17. Vilket fynd & vilken fiffigt snygg idé :)

    SvaraRadera
  18. Jag förstår inte varför inte alla apparater inte kan vara sladdlösa, jag menar vi lever ju på 2000-talet! Sladdar är verkligen det fulaste. Gillar din sida!

    SvaraRadera
  19. Fint skåp du har fyndat!Ormbo gillar vi inte=(
    Tyvärr har man ju sladdar lite varstans.

    SvaraRadera
  20. Försäljningsstatistiken på vit färg måste rusa i höjden... skrattar när du skriver alla dessa möbler som ska bli vita.

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra