8 december 2023

PYSSLAT EN LJUSSTAKE I TOTAL X-MAS MODE

Innan barnen var jag super pysslig, vi hade träffar där vi satt och pysslade och jag sydde och fixade också ett rum i huset bara tillägnat pyssel.
Nu skriker det så tomt så tomt på pysselfronten.

Fick se en ljusstake på IG och tänkte en sådan ska jag göra !

Jag köpte en ljusstake på second-hand och tänkte även köpa små julgranskulor i andra hand, men vet ni vad jag var antingen för sent ute för jag hittade inga.
Så det en tur till Jysk och fann dessa, perfekt.
Fram med limpistolen från gömmorna och börja limma. 
Det gick åt en hel del kulor och i början tog jag inte bort hänget, men kom på att det var smartare att ta bort det.

Jag känner mig nöjd och har inte så många blåsor på fingrarna efter det varma limmet .



Kram
Sandra

 

2 kommentarer :

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra