5 december 2023

BUKETT OCH ROSETT

Förr om åren brukar jag ta in väldigt mycket gran, tall och enris för jag älskar att dekorera med naturmaterial.
I år för jag dock tänka om fast jag vill ändå använda mig att det som naturen utanför knuten har att erbjuda.
Varför jag inte kan använda mig av gran är att vår son gick hela förra julen runt och snörvlade och vi insåg att han är allergisk.
Han har en del allergier sedan innan och när vi plockade in de material ökade det drastiskt.
Så istället har jag plockat in järnek, tuja, fröställningar, lärk och köpt eukalyptus.
Så av de material gjorde jag buketten som står i köket.
Sedan har jag fallit för rosett-trenden och det blev en sådan runt vasen. 





KRAM
Sandra 

 

1 kommentar :

  1. pg auto เครดิต ฟรี แจกจริงกดรับ เครดิต ฟรี pg slot ได้ด้วยตัวเอง ชื่นชอบคิดโปรโมชั่นดีๆมาเพื่อลูกค้าที่น่ารักน่าชังของเราเสมอ แต่บทนี้เราจะมากมายล่าวถึงประเด็นการแจกเครดิตฟรีแบบไม่ต้องฝากเลย

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra