13 maj 2022

GRÖNSKA OCH BLOMMOR

Min lediga fredag och efter jag lämnat av vid skolan och tog en promenad i skogen.
På någon dag har det verkligen exploderat i grönska, vilket kändes i mina ögon.
Under promenaden blev det några stopp och jag plockade med mig några kvistar grönt och håller tummarna att jag klara av att ha dem inomhus.
Jag valde bland annat hallonkvistar för de brukar stå sig bra inomhus och mixade upp med blommor från trädgården, nu börjar tulpanerna slå ut.








Dessa gula tulpaner kommer varje år och har gjort så länge vi har bott i vårt hus och det är 17 år.

Loppisfyndad plansch och alabasterskål, som jag använder som ljuslyckta.

Ha en go fredag !
Sandra 

 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra