16 april 2018

INTE LÄTT ALLS

Då sitter jag här framför datorn igen och en ny helg har just passerat förbi.
Det började med en ledig fredag där jag började måla om i matrummet. Så jag har tvättat väggar och golv, tak lister samt fönster ,dörr foder och sedan spacklat för att sedan lägga på färg.
Kvällen mötte vi upp vänner på en matmarknad och avslutade dagen med filmen Jumanji.
Tvättning och målning fortsatte hela helgen samt träff med vänner igen på lördagkvällen. Dessutom har jag försökt lära mig hur min speedlight till kameran fungerar.
Barnen har fungerat som modeller och jag kan säga att resultaten varierar, inte det lättaste.

Här kan ni se den nya färgen på väggarna i matrummet.
Färgen kommer från Nordsjö och heter Pale Dune 




Avslutade helgen med bad. Barnen först sedan låg jag länge länge och njöt.

Kram
Sandra


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra