17 april 2018

GASTON LUGA RYGGSÄCK

Jag bär mer än gärna blåa kulörer och helst åt det mörkare hållet, för att toppa det blåa använder jag bruna och kamel nyanser.
Så när ett samarbete kom upp med Gaston Luga blev det självklara valet modellen Pråber Navy & Brun.
Den har en enkel design och är så där lagom stor, inte det minsta klumpig.
Läs mer genom att klicka på Gaston Luga .

När jag besökte Anna Starrén hade jag med mig ryggan och det var perfekt för kameran och anteckningsbok.
Dessutom passade den perfekt med min kappa och Annas kontor.

Om du beställer en ryggsäck från Gaston Luga så använd rabattkoden 
VINTAGEHOUSE och få 15 % .
Det pågår även en kampanj just nu med beställningen medföljer Plånkan Korthållare.

Kram
Sandra 

1 kommentar :

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra