23 oktober 2016

HAMAM HANDDUKAR

I vår Riad Espoir fanns det en liten men vacker pool och en dag när jag kände av att det var 36 grader i luften lite för mycket, blev det ett eller rättare sagt två dopp.
Kan säga att jag inte klarar värmen lika bra som min kära vän Anna


Handduken är en typisk Hamam handduk och den består av en härlig kvalité redan från början men efter två till tre tvättar blir den bara bättre.
Om ni vill läsa om vad Hamam är så gå gärna i på Marockodesign s hemsida.

MarockoDesign har ett av Sveriges största utbud på just Hamam handdukar.
Snygga att ha liggande framme i badrummet och såklart använda och finns i många olika färger.

Min tatuering på högra skuldran är gjord hos MillansTattoo i Mullsjö.

Alla bilder är tagna av min goa vän Anna Truelsen

Kram
Sandra

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra