24 oktober 2016

DOFTLJUS - MAROCKODESIGN

Jag, Anna och MarockoDesign bodde i en fantastisk Riad Espoir, inredningen var genomtänkt och det var många gamla unika detaljer.
En riktigt skön och fridfull miljö att vistas i, det var tyst och lugnt inne i Riaden fast det utanför rådde liv och rörelse en oas helt enkelt.
I en oas kan det även vara avkopplande med att tända några goa doftljus och sjunka ner i soffan med en fin pläd.
Pläden med tofsar eller pompoms köpte Anna med sig, men liknande kommer att finnas i MarockoDesign s sortiment.
 

Doftljusen tillverkas i Marrakech och vi var där och gjorde ett studiebesök, bilder från besöket kommer senare.
Det finns många olika varianter och dofter av doftljus  hos MarockoDesign och kanske kan bli den perfekta julklappen.

Enkel och stilren design.


Hamam handdukar finns hos MarockoDesign

Det läckra ljuset fick jag som en gåva från ljusleverantören, han blev lite förvånad när jag sa att jag ville ha skålen som den var och inte svartmålad.

Kram
Sandra

1 kommentar :

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra