26 maj 2015

PADDINGTON PÅ VÄGGEN


För några år sedan var det hysteri efter gamla skolplanscher och de gick för dyra pengar på tradera.
Jag hade turen och kom över några fina och de hängdes lite överallt i hemmet, tills en dag då de hamnade i förrådet och sedan såldes.
Man tröttnade men jag har en favorit som jag inte har gjort mig av med och det är på en snöhare.
I förra veckan sålde skolan där jag bor ut gamla skolföremål, dock hade jag helt missat detta tills en kompis berättade för mig när det var ca en halv timme kvar innan de stängde.
Hade säkert missat hur mycket fint som helst, men jag fick med mig två godbitar.
 
Det stod en sådan vacker plansch med björnar på och jag kunde inte gå hem utan den.
Den är ju fin.
 
Så nu hänger Paddington barnen sa att det är ju Paddington på väggen.
Det är så fina nyanser av svart, grått och brunt.
Vissa saker bara gillar man varken det är inne eller ute.

Kram
Sandra
 

2 kommentarer :

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra