31 maj 2015

EN REGNING MORSDAG!

Morsdag och vi har varit iväg och firat min kära far som har födelsedag idag, även kära mor fick en gåva.

Visst är det en vacker tid vi har framför oss nu, syrenen står i fullblom och det är mer än fantastiskt att plocka in några kvistar att njuta av inne.
I mitt lilla hörn är det mysigt att krypa upp en regnig dag som idag, njuta av en kaffe och vackra blomster.
 
Det perfekta loungebordet kommer från min vän Caroline Ek s möbelkollektion och heter Coco T
Hittas Här
 
 
 
Önskar
alla mammor en fortsatt fin dag!

Kram
Sandra

2 kommentarer :

  1. Ljuvligt med syrener vi är nog mycket senare här i södra Finland ingen syren än på några veckor.
    Ha en trevkig söndags kväll och god fortsättning på morsdagen!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  2. Very informative, keep posting such good articles, it really helps to know about things.

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra